Kvalitetsstyring

Gjennom styring og kontinuerlig forbedring skal NAS Styringssystem fungere som ledelsens verktøy for effektivisering og optimalisering av produksjon og leveranse.

NAS Styringssystem

NAS (Nautilus Sjø) Styringssystem for helhetlig og effektiv styring og kontroll av rederier.

Vi etablerer i sammen med kunden en felles styrings-plattform for hele selskapet, og skreddersyr løsningen etter rederiets behov, både i forhold til struktur, funksjonalitet og styringsområder.

Styring av rederiets skjer på en plass, og dokumentasjon finnes ett sted.

Ingen duplisering, ingen usikkerheter i forhold til hvor man finner virksomhetskritiske prosesser, føringer, og nødvendig drifts- og styringsdokumentasjon. Enkelt forklart en felles plattform for helhetlig og effektiv styring og kontroll.

Fordeler

Deling av informasjon internt/eksternt

Administrasjon kan dele informasjon/nyheter til alle som har tilgang. I de tilfeller der Nautilus Sjø og virksomheten har et samarbeid innenfor andre produkter og tjenester, kan felles informasjon gjøres tilgjengelig på samme plattform.

Varsling

En kan få varsling når dokumenter blir lagt til, endret, eller fjernet

Backup/sikkerhet

Daglig backup av alt innhold. Dette gir den tryggheten man trenger ift. all informasjon og systemet har to faktor autentisering for ekstra sikkerhet.

Andre systemer og verktøy

Alle skybaserte systemer og verktøy kan knyttes til plattformen, slik at man har en felles styringsplattform for all drift. e-Sea ISM (sikkerhetsstyringssystem) kan leveres og integreres på plattformen for en mer helhetlig styring av sikkerhet og kvalitet.

Tilgangsstyring

En kan bestemme hvem som skal kunne legge til dokumenter, endre eller kun få ha tilgang til å lese dokumenter. Og se hvem og når et dokumenter er blitt endret eller lastet opp.

Oversiktlig inndeling

Enkelt å holde oversikt over virksomheten. Kontoret får egen side, med en totaloversikt over avdelinger/fartøy. Avdelinger/fartøy får egen side skreddersydd etter egne behov. Alt henger sammen.

PC, mobiltelefon, nettbrett

Man har tilgang til styringssystemet på PC, mobiltelefon og nettbrettet. Det vil si at man er tilgjengelig for styring av virksomheten til en hver tid.

Sjekklister, prosedyrer etc

Man kan gjennomføre sjekklister, prosedyrer direkte på for eksempel telefonen/nettbrett – krysse av, og lagre informasjon direkte i styringssystemet.

Kalender

Man kan styre og holde oversikt over aktiviteter i hele virksomheten, herunder møter, revisjoner etc

Brukerstøtte

Systemet leveres med brukerstøtte kl 8 – kl 15 (hverdager) – brukerstøtte, mindre endringer og tilpasninger etc.

Offline

Det er mulig å laste ned innhold lokalt, på den måten har en fortsatt tilgang til all dataen selv om en skulle miste internett dekning. Alle endringer som er blitt gjort mens en er offline, vil synkroniseres automatisk til skyen når en kommer online igjen.

Få et uforpliktende tilbud

Meny
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bla videre på siden aksepterer du at slik informasjon benyttes.
Aksepter